Pozycjonowanie turystyki w Google – Media Click

Pozycjonowanie turystyki w Google
Prowadząc obiekt turystyczny warto przemyśleć sprawę skutecznej reklamy. Dotarcie do nowych gości hotelu czy to pensjonatu umożliwi pozycjonowanie strony w Google, które oferuje firma Media Click z Wrocławia.
Pozycjonowanie to działania, które trzeba nieustannie kontrolować. Od tego zależy ich skuteczność oraz długofalowy efekt. Kluczowe jest więc sprawdzanie pozycji poszczególnych stron w Google. W jaki sposób to zrobić? Jak sprawdzić pozycjonowanie swojej strony?

Indeksacja witryny

Pierwszym krokiem jest indeksacja witryny, czyli jej obecność w wynikach wyszukiwania. Może się bowiem okazać, że poszczególne podstrony w ogóle nie zostały przez roboty Google namierzone.

Indeksację możesz sprawdzić na dwa sposoby:
- ręcznie, przy pomocy wyszukiwarki Google;
- za pomocą profesjonalnego narzędzia.

Sposób ręczny polega na wpisaniu w okienku wyszukiwania polecenia: site: nazwatwojejstrony.pl. W wynikach wyszukiwarki pokażą Ci się wówczas wszystkie strony w obrębie Twojej domeny, które zostały zaindeksowane. Jest to sposób polecany dla małych firm i nie do końca miarodajny - najlepsze wyniki uzyskamy szukając stron w oknie incognito.

Status indeksacji poszczególnych podstron pokaże nam również Google Search Console. W zakładce „stan” znajdziesz listę podstron, które zostały zaindeksowane, oraz te, które - z jakiegoś powodu - zostały pominięte przez Google. Możesz również sprawdzić strony samodzielnie, wpisując ich adres w narzędziu w zakładce „sprawdzenie adresu url”.

Pozycje poszczególnych podstron

Najłatwiej zrobić to przy pomocy Google Search Console. W zakładce skuteczność mierzona jest średnia pozycja z danego okresu, a także ilość wyświetleń i kliknięcia. Dostępne są różne okresy, a także ich porównanie. Możesz zobaczyć widoczność poszczególnych podstron oraz konkretnych słów kluczowych.

Pozycjonowanie swojej strony sprawdzisz również ręcznie. Jeśli jednak okaże się, że strona mieści się na 60 pozycji, będziesz musiał przekopać sporą część wyszukiwarki. Dlatego w tym przypadku - jeśli dane z Google Search Console nie są dla Ciebie wystarczające - użyj innych darmowych narzędzi. Z pewnością pomoże Ci gspot. Wystarczy wpisać w nim 5 fraz oraz stronę docelową, a narzędzie pokaże Ci pozycje dla poszczególnych fraz.

Kategoria
WWW
Telefon
NIP
8942882292
Regon
021168737
Siedziba

ul. Ostrowskiego 30
53-238 Wrocław

  • Pozycjonowanie turystyki w Google – Media Click